loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
JOYPASTE MARAKUJA 1,2kg
Cena:77,00 PLN
Zawartość opakowania: 1.20 kg
Cena jednostkowa: 64.17 PLN
Bestsellery
MASA CUKROWA DAMA TOP 5kg
Cena:107,00 PLN
Zawartość opakowania: 5.00 kg
Cena jednostkowa: 21.40 PLN
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7 i nowelizacją Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, zgodnie z Regulaminem sklepu, towar należy odesłać na własny koszt, na adres:

Agart-Pro Sp. z o.o.  

ul. Składowa 13 bud.2

Żerniki, 62-023 Gądki

z dopiskiem na opakowaniu „ZWROT”

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. W przypadku uszkodzenia paczki i jednocześnie towaru zwrot nie będzie możliwy. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.